Isnin, 22 Jun 2009

Rahsia Bangsa Yang Hilang


Di bawah ini adalah kata alu-aluan daripada Editor MistisFiles.Beliau adalah ketua pengarang merangkap Pemegang Rahsia Terutama dan mempunyai beberapa akses elit di bahagian-bahagian sulit di Arkib MistisFiles. Beliau menggunakan codename 'Lodgekeeper'. Disamping tugasnya sebagai Penjaga Kunci Ruangan Rahsia (The Secret Chamber),Lodgekeeper juga bertanggungjawab menyelia penyelidikan di sebelah rantau Asia khususnya di sebelah Asia Tenggara.Ingat,siapa Lodgekeeper itu tidaklah begitu penting,yang paling penting adalah ilmunya dan mesej yang ingin disampaikannya.Oleh itu diharap kawan-kawan yang seangkatan dengan saya bersedia untuk menerima satu tamparan yang pada saya agak hebat apabila membaca entri ini, kerana apa yang anda sangka betul selama ini berkemungkinan besar salah sama-sekali dan anda harus bersedia mengubah persepsi anda mengenai bangsa anda. Oleh kerana artikelnya terlalu panjang, jadi saya telah mengeditnya dan hanya mengambil maklumat yang berkaitan dengan blog saya sahaja.



Adakah orang-orang Melayu benar-benar berasal dari Yunnan? Anda percaya penipuan orientalis ini?Atau kita sekadar orang-orang dari zaman Paleolitik yang beransur-ansur maju di Tanah Melayu ini?Dari orang gua bercawat hinggalah pandai bercucuk tanam? Segala teori Barat mengenai kedatangan orang Melayu dari Yunnan adalah salah sama sekali?Apa pandangan anda jika saya katakan sejarah Melayu cuba ditulis oleh para orientalis untuk menutup satu rahsia yang terpenting bangsa kita?Dunia ini penuh dengan konspirasi.Jika anda mempunyai sumber wang yang banyak,pengikut yang ramai dan kuasa politik yang tak terbatas,agaknya apa yang anda mahu buat?Ada manusia biasa seperti anda yang mempunyai sumber-sumber hebat seperti itu.Dan impiannya ialah untuk mencorakkan dunia mengikut kehendaknya.Dan mangsanya adalah anda.


Jika anda tidak mahu mengambil tahu keadaan dunia disekeliling anda,jangan salahkan Tuhan jika tiba-tiba ada orang yang datang ke rumah anda dan memerintahkan anda sekeluarga berbaris di dalam rumah sambil mata ditutup dan tangan diiikat ke leher.Selepas itu terdengar jeritan anak perempuan anda,namun anda hanya mampu mendengar tangisannya sahaja tanpa mampu berbuat apa-apa.Rumah anda diselongkar,anak perempuan dan isteri anda dirogol dan anda dipaksa meliwat anak lelaki anda.Bagaimana?Apa perasaan anda?Itulah yang terjadi kepada orang-orang Arab Islam di Iraq dan Palestin bahkan di merata dunia.Tidak mustahil ia akan berlaku di sini.Jika anda rasa Israel terlalu jauh nun di belah-belah Arab sana, amatlah tersilap sama sekali.


Pangkalan Israel terbesar ada di hujung semenanjung Malaysia.Hamba-hamba elitnya adalah orang-orang Cina berfahaman Zionis dan pengikut Illuminati (Keluarga Li adalah salah satu keturunan Illuminati penyembah Iblis).Melayu Islam adalah musuh 'Most Wanted' yang perlu dihapuskan sama sekali.Malah adakalanya lebih berharga dari Pak-pak Arab yang berjaya dilekakan dengan membawa mereka berseronok di Syurga Seks Thailand.Aha...mereka cuma tunggu masa sahaja untuk mencucukkan jarumnya.Beberapa perancangan mereka sudah berjaya dan berjalan lancar.Antaranya menghasilkan para pemimpin Melayu yang bencikan Islam.Memecah belahkan orang-orang Melayu.Lihat sajalah politik Melayu kini.Betapa risaunya mereka jika muzakarah antara Pas dan Umno benar-benar terjadi......bersambung

8 ulasan:

  1. inshaAllah..harap2 muzakarah itu berjaya suatu hari nnti..kita hanya merancang tuhan yg menentukan...bukan tugas kita untuk menentukan sama ada jadi atau tidak..

    BalasPadam
  2. Tak perlu Muzakarah, UMNO tu adalah ZIONIS belaan freemanson British dan bersekonkol dengan Zionis Singapura. Ada 4 Sultan dan beberapa menteri UMNO yang menjadi talibarut ZIONIS ni.

    Bangsa Melayu ni sangat istimewa dan di cemburui oleh semua bangsa. Silalah kupas maksud QURAISH (Bukan Arab Quraish - ini pun diputar belit)

    Soalan:
    - KEnapa Siti ada pada semua nama seperti Hajar, Aminah, Khadijah, Aisyah, Fatimah. Bukan kah nama ini nama orang Melayu. Arab mana ada nama Siti.

    - Kenapa nama Malaysia di ubah dari , Tanah Jawi, Semananjung Emas, Semenanjung Tanah Melayu, Malaya dan nama Malaysia telah di beri oleh Yahudi untuk menutup sejarah Melaya.

    - Tentera bergajah oleh Abrahah (Kerajaan Hindu Gangar Negara) melanggar Mekah semasa Nabi SAW di lahirkan. Adakah gajah ini binatang padang pasir? Jadi Mekah mana yang di langgar nya?

    Ada banyak lagi soalan hendak saya sampaikan. Email kat saya di kamarul2012@gmail.com

    BalasPadam
  3. emmm..

    sapa kata siti tu nama melayu. anda salah, sila baca balik hadis2 sahih dan al quran dan pergi belajar bahasa Arab. jgn main serkap jarang nnti jadi mcm nai-nai.

    sejarah kita ditutup atau tidak bukan bergantung dan bersebab pada nama...nk seribu daya tak nk seribu dalih. walau apapun nama negara kita kalau kita tahu menghargai sejarah maka ianya takkan hilang, ni baru blajar sejarah tingkatan satu dah nk tertidur mcm mana nk bongkar sejarah yg tersembunyi.

    tentera abrahah dari gangga negara??? ish2 awak ni dah melencong jauh. jgn buat main2 sejarah islam. abrahah seorang gabenor dari yaman. bila masa pulak kerajaan gagganegara jadi yaman.memang gajah bukan binatang padang pasir, tetapi anda perlu tahu orng asia tenggara bukan orng pertama yg guna gajah dlm peperangan. orng parsi,india,afrika utara,rom dan pheonecia dah lama guna gajah sejak 2 ribu tahun dahulu dlm peperangn dan gajah yg diguna ialah gajah afrika. abrahah mendapat bekalan tenera bergajah dari tuannya iaitu kerajaan Rom sebb dia wakil Rom.

    gajah juga pernah diguna oleh tentera Hannibal dipadang pasir dan di pergunungan salji dlm kempennya berperang dgn Rom. jadi tak pelik jika gajah di bawa menyerang makkah dan makkah dlm dunia ni satu shj takda mekah ke2 atau ke 3.

    ...XXXX

    BalasPadam
  4. Ada orang mengaji dan ada orang mengkaji, orang mengaji cuma dapat ilmu dari kitab-kitab tetapi orang yang mengaji lagi hebat. Jadilah orang yang mengkaji dan jangan jadi pak turut freemanson yang menutup segala fakta sejarah Melayu dan Islam.

    Jadilah orang yang MENGENAL ALLAH dengan Islam Tauhid yang sebenarnya yang dibawa oleh Nabi Adam sehingga Rasullullah daripada menjadi Islam ikut-ikutan, Islam keturunan dan Islam kefahaman ,yang tidak mengenal akan Allah. Semua umat Islam duduk dalam bab ini tetapi tidak berusaha untuk MENGENAL nya..

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. nak mulakan langkah mengkaji dan mengaji tak tau dari mana la..

    BalasPadam
  7. kita nak tahu sejarah, berpolitik pula seorg sahabatku ini. yg dikatakan 'muzakarah antara Pas dan Umno' adalah cnth perkara yg dirisaukan oleh zionis. bknnya sang pengarang nk berpolitik celah2 sejarah ni... pening2..

    BalasPadam