Jumaat, 26 Jun 2009

Rahsia Bangsa Yang Hilang bhg 4


Sambungan...........Ini baru kepada konspirasi di dunia Melayu,belum lagi misteri yang berjalan di seluruh dunia.Sesungguhnya Iblis Laknatullah tidak bermain-main apabila menyatakan mahu menyesatkan anak Adam dan begitu berdendam dengan Nabi Adam.Dia akan menjalankan pelbagai strategi dan fitnah untuk membawa manusia jauh dari hidayah Allah s.w.t.Jangan terlampau takjub dengan kehebatan Amerika dan Eropah.Jangan terlampau rendah diri dengan bangsa Cina yang kaya dengan wang dan harta.Berusahalah membaiki kehidupan di dunia dan akhirat mengikut panduan dan ajaran Islam.Jika terasa orang Cina atau orang putih kaya dan hebat,ingatlah bahawa mereka juga adalah patsies peliharaan Illuminati penyembah Syaitan yang rupa-rupanya amat-amat memerhatikan dan bimbang dengan anda wahai orang-orang Islam

Mereka tidak bimbang dengan orang Cina kafir yang banyak duit,atau orang Jepun, Korea dan Eropah yang dibiarkan bermain-main dengan mainan-mainan (harta,perempuan,kereta,perniagaan,banglo). Tetapi mereka teramat bimbang jika orang-oranmg Islam khususnya orang-orang Melayu memanjangkan tangan mencapai AlQuran lantas terbaca ayat-ayat mengenai hukum dan prinsip kenegaraan seperti hukum Hudud dan Qisas.Harta dan wang yang teramat banyak berada di tangan para penganut ajaran Iblis bukannya di tangan orang-orang Amerika,Cina atau Jepun yang menjadi kuli bergaji bagi pihak The Hidden Hand.Fahamilah apa yang cuba disampaikan.


Anda tidak akan terkeliru lagi dan sesat.Anda sudah mengetahui apa yang mereka mahukan dari anda.BERFIKIRLAH DEMI KEBENARAN.Kerana kebenaran itu datangnya dari pemikiran yang sihat.Tidak rugi jika anda tinggalkan sebentar kerja-kerja dunia anda itu dan berfikir sebentar mengapakah sesuatu senario itu berlaku.Tanyalah diri sendiri,siapakah aku,dari mana aku dan ke mana aku?


Apakah yang anda semua rasa setelah membaca kata alu-aluan daripada penyelidik bebas ini. Sudah pasti anda lagi tertanya-tanya dan pada masa yang sama berkobar-kobar untuk mengetahui maklumat selanjutnya. Tunggu…takkan lari gunung dikejar walaupun mungkin ia akan ditarah oleh pihak yang mempunyai kuasa dan wang…huh. Namun demikian apa yang saya dan juga penyelidik tersebut tekankan ialah supaya anda semua berfikir dan terus berfikir tanpa lalai sejenak pun. Maklumat yang diberikan adalah tidak bermakna jika anda tidak berfikir dan hanya menerima semuanya bulat-bulat seperti orang bodoh. Ingatlah wahai kawan sesungguhnya kebodohan itu telah menjadi sumpahan palsu bagi bangsa kita oleh itu janganlah anda menjadikan ianya sebagai kenyataan yang tidak dapat dibalikkan semula…huh.......tunggu entri seterusnya dalam masa yang terdekat.

1 ulasan:

  1. Betul, orang Islam akan menjadi kuat apabila berpegang kepada Al-quran dan as-sunnah semula..sepertimana pada zaman pemerintahan kesultanan melayu melaka ketika dulu..Islam adalah UTAMA..

    Ada tidak anda sume berfikir sekarang ini pada bangsa kita Melayu, org arab yang berbahasa arab pun xberapa pandai al-quran, mereka boleh baca sebab bahasa mereka, tapi xsehebat melayu dimana melayu boleh baca, faham dan ingat walaupun bukan bahasa kita..ini adalah salah 1 rahmat Allah pada bangsa melayu..

    BalasPadam